Boek Nu
29 september 2022
30 september 2022
1
Book a stay

Veelgestelde vragen en informatie over uw verblijf in Your Nature

 

Het welkomstuurtje, de voorziene uitrusting, hoe u bepaalde activiteiten kunt boeken…
Hieronder vatten we de belangrijkste informatie voor u samen
over uw verblijf in ons Eco-Resort Your Nature.

 

 

 

Hoe kan ik een verblijf boeken ?

Breed publiek: U kunt rechtstreeks reserveren via onze website of via ons callcenter. De persoon die verantwoordelijk is voor de reservering moet 18 jaar of ouder zijn.

 

Groepen en bedrijven: Your Nature biedt voorkeurtarieven aan groepsklanten (bedrijven, verenigingen, ondernemingsraden) vanaf 20 betalende deelnemers. Reserveren voor groepen en bedrijven kan via ons callcenter, per telefoon of via e-mail.

Wanneer moet ik het saldo van mijn reservering betalen ?

Inleidend aanbod: er wordt geen voorschot gevraagd op het moment van de boeking, hetzij online of via ons call center.

U wordt er pas 45 dagen voor het begin van uw verblijf aan herinnerd en gevraagd te betalen. Alle krediet- en debetkaarttransacties worden aangerekend op het ogenblik van de transactie.

Voor nadere informatie kunt u contact opnemen met ons Callcenter op 0032 (0) 69 31 31 31, maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur, of per e-mail op resort@yournature.be

 

Wat is inbegrepen in de prijs van de reservering ?

De huurprijs van elke accommodatie omvat verbruik van water, gas en elektriciteit, toegang tot de restaurants en zwembaden, het klaarmaken van de kamers (lakens, handdoeken) en de schoonmaak aan het eind van uw verblijf. Bedden zijn bij aankomst opgemaakt en handdoeken zijn aanwezig. Niet inbegrepen in de huurprijs: de toeristenbelasting en de reservering van extra activiteiten of diensten (fietsverhuur, behandelingen, maaltijden).

Zijn het avondmaal en het ontbijt inbegrepen in de prijs ?

De maaltijden en het ontbijt zijn niet inbegrepen in de prijs van uw reservering, tenzij u die optie uitdrukkelijk hebt gekozen bij uw reservering. Tijdens uw verblijf, ontvangen wij met plezier in onze verschillende eetgelegenheden voor een ontbijt, lunch, diner aan tafel of in uw vakantiehuisje of keuze uit een kookmand.

Vanaf hoe laat kan ik de eerste dag in Your Nature aankomen ?

Wij verwelkomen u op de eerste dag van uw verblijf vanaf 16.00 uur. Zodra u bent ingecheckt, kunt u gebruikmaken van alle faciliteiten. De accommodaties zijn echter pas toegankelijk vanaf 17.00 uur op de dag van aankomst.

Wat moet ik doen als ik te laat aankomt ?

Als u pas na 20.00 uur aankomt, gelieve contact op te nemen met de receptiemanager. De contactgegevens staan u op uw boekingsvoucher.

U zal alle informaties krijgen over de check in.  Om de rust van onze gasten te verzekeren, is inchecken na 23.00 uur niet meer mogelijk.

Wat moet ik doen met mijn bagage bij aankomst en vertrek ?

Bij aankomst in de Resort wordt u verwacht met uw bagage aan de receptie.  Als u na het inchecken niet naar uw accommodatie  te voet wilt gaan, wordt er op zeer regelmatige basis een pendelsysteem van schone voertuigen in uitstoot georganiseerd om u en uw bagage in de buurt van uw accommodatie te begeleiden.

Als u een fiets, een elektrische fiets of een elektrische scooter heeft gereserveerd, staat deze bij aankomst voor u klaar in ons Bike Center, naast de receptie. Uw elektrische kar gereserveerd, deze wacht op u aan de receptie.

Alle gezamenlijke gebouwen beschikken over een oplaadzone en een parking voor deze wagens.

Hoe ver ligt de parkeerplaats van de accommodaties ?

De maximale afstand tussen het receptiegebouw en de meest afgelegen accommodatie is ongeveer 3 kilometer.

Moet ik zelf alle babyspullen meenemen ?

Bij uw reservering kunt u op voorand babymateriaal reserveren (bed, bad, ligstoel, potje, kinderstoel). Alsook mogelijk bij uw check-in afhankelijk van beschikbaarheid. 

Moet ik zelf lakens en badhanddoeken meenemen ?

Nee, in uw accommodatie vindt u,  naargelang het aantal personen opgemaakte bedden, handdoeken, zeep, shampoo en een assortiment hygiëneproducten.

Moet ik zelf keukenspullen meenemen ?

Nee, de keuken van alle accommodaties zijn goed uitgerust met het noodzakelijke keukengerei om de recepten te bereiden van onze kookmanden.

Hoe verplaats ik mij in Your Nature ?

De interne wegen van het Eco-Resort zijn niet toegankelijk voor motorvoertuigen.

U kan wel een golfwagentje huren bij uw reservatie of tijdens uw verblijf (afhankelijk van beschikbaarheid).

Als het maximumaantal per periode is bereikt, zal dit optie niet langer zichtbaar zijn op de site. Wij nodigen u uit om een andere verblijfsperiode te kiezen indien deze optie noodzakelijk is voor de kwaliteit van uw verblijf.

Enkele dagen voor de aanvang  van uw verblijf ontvangt u van ons per e-mail of sms een link naar een speciale applicatie, waarmee u uw fietsen, elektrische fietsen of scooters kunt reserveren.

Alle gezamenlijke gebouwen beschikken over een oplaadzone en een parking voor deze wagens.

Mag ik roken in de accommodatie ?

Onze accommodaties en openbare ruimtes zijn niet-rokers. Aangezien het resort omgeving, hebben wij op verschillende plaatsen rookruimtes gebouwd.

Kan ik tijdens mijn verblijf het ecoresort verlaten en daarna weer terugkomen ?

Ja, bij het inchecken krijgt elke gast een kaart die toegang geeft tot de gereserveerde accommodatie en tot alle collectieve gebouwen (zwembad, restaurants, winkel, enz.). U kunt dus op elk moment het ecoresort verlaten en weer terugkeren. De in- en uitgang is 24 uur per dag beschikbaar voor gasten via de receptie.

Kan ik in het ecoresort wifi gebruiken ?

Ja, Your Nature heeft een gratis en efficient wifinetwerk, zowel in alle huisjes als in de gemeenschappelijke ruimtes en langs de hoofdpaden. De connectiviteit kan wel minder zijn of zelfs afwezig zijn in de rest van het domein en de natuur.

Wordt Your Nature 's nachts bewaakt ?

Ja, Your Nature wordt dag en nacht bewaakt door bewakers en camera’s.

Heb ik toegang tot Your Nature zonder een overnachting te hebben geboekt ?

Nee, de toegang tot Your Nature is beperkt tot gasten en personeel.

Zo kunnen we onze gasten een rustig en goed georganiseerd verblijf en activiteiten garanderen. 

Biedt u aangepaste accommodatie aan voor mensen met beperkte mobiliteit ?

Ja, sommige van onze Leaf-woningen zijn toegankelijk voor mensen met beperkte mobiliteit (in verblijven met 2 slaapkamers). Het is duidelijk aangegeven op onze website wanneer u dit type logie selecteert. Deze hebben een aangepaste toegang, keuken en badkamer.

 

Van de andere verblijven die niet specifiek zijn aangepast, zijn sommige beter geschikt voor mensen met een beperking of beperkte mobiliteit dan andere. In deze accommodaties en in de gemeenschappelijke ruimtes kan ondersteuning daarom nodig zijn. Wij nodigen mensen met beperkte mobiliteit uit om ons zo gedetailleerd mogelijk te informeren aan welke woonwensen hun accommodatie moet voldoen zodat we hen de meest geschikte accommodatie kunnen voorstellen.

Zijn huisdieren toegestaan in Your Nature ?

In specifieke accommodaties en in welbepaalde gevallen zijn huisdieren toegestaan (uitsluitend honden van maximum 25kg). Voor meer details nodigen wij u uit om de paragraaf te lezen in onze Algemene Verkoopvoorwaarden die specifiek gaat over huisdieren.

Voor de veiligheid van onze dierenvrienden en om een goed samenleven met alle andere bewoners te garanderen, die zijn toegelaten in de volgende soorten accommodaties :

The Lodge
The Leaf
The Leaf aangepaste accommodatie (PRM)
The Leaf – 3 slaapkamers

The Flower Residence

 

Deze optie moet worden bevestigd wanneer u online boekt of wanneer u ons callcenter belt.

Voorbeeld illustratie :

Als extra schoonmaak noodzakelijk is, wordt een supplement van 15 euro per dag/dier en per accommodatie gevraagd. Op het domein moeten huisdieren aangelijnd zijn. Zij zijn niet toegelaten in de restaurants (zelfs niet op het terras ervan) noch in de recreatiezones.

Hoe boek ik vrijetijdsactiviteiten ?

Enkele dagen voor de aanvang  van uw verblijf ontvangt u van ons per e-mail of sms een link naar een speciale applicatie, waarmee u uw activiteiten kunt reserveren (bijv. de huur van een padelbaan, deelname aan een kookatelier  of het huren van een fiets).

Indien  u sommige van onze activiteiten niet op onze applicatie kunt vinden, dit betekend dat de organisatie van deze activiteiten kan afhangen van de weersomstandigheden of  beschikbaarheid. U kunt dan tijdens uw verblijf deze activiteiten en diensten reserveren in het Your Nature Activity Centre.

Is er een wasserijservice beschikbaar ?

Nee, we bieden geen wasserijservice aan. Voor speciale wensen en informatie kunt u echter contact opnemen met onze afdeling Housekeeping.

Is de schoonmaak van de accommodatie aan het einde van mijn verblijf inbegrepen ?

Ja, de eindschoonmaak is inbegrepen in uw reservering. We verwachten wel dat onze gasten aan het einde van hun verblijf de keuken en de koelkast schoonmaken, de afwas doen en in de kasten te zetten en de vuilniszak op de aangegeven locatie achter te laten.

 

Your Nature biedt u de mogelijkheid een schoonmaakpakket ‘Keuken en huishoudelijk afval’ te boeken bij de reservering van uw verblijf.

Hoe laat moet ik de accommodatie en het Eco-Resort verlaten op de dag van vertrek ?

Op de dag van uw vertrek moet u de accommodatie voor 10.00 uur verlaten.. U kunt nog de hele dag verder genieten van alle faciliteiten. 

Is er een externe pendeldienst beschikbaar ?

Om uw aankomst in ons Resort Your Nature te vergemakkelijken, hebben wij een transferservice opgezet die onze resort verbindt met de dichtstbijzijnde luchthavens en treinstations.

Deze dienst kan tegen betaling worden geboekt via het Call Center of bij de receptie.