Online booking

Book a stay

Veelgestelde vragen en informatie over uw verblijf in Your Nature

 

Het welkomstuurtje, de voorziene uitrusting, hoe u bepaalde activiteiten kunt boeken…
Hieronder vatten we de belangrijkste informatie voor u samen
over uw verblijf in ons Eco-Resort Your Nature.

 

 

 

Hoe kan ik een verblijf boeken ?

Breed publiek: U kunt rechtstreeks reserveren via onze website of via ons callcenter. De persoon die verantwoordelijk is voor de reservering moet 18 jaar of ouder zijn.

 

Groepen en bedrijven: Your Nature biedt voorkeurtarieven aan groepsklanten (bedrijven, verenigingen, ondernemingsraden) vanaf 20 betalende deelnemers. Reserveren voor groepen en bedrijven kan via ons callcenter, per telefoon of via e-mail.

Wanneer moet ik het saldo van mijn reservering betalen ?

Voor een reservering meer dan 45 dagen voor aankomst, wordt een voorschot van 50% van het totaalbedrag gevraagd. De betaling van het saldo wordt verwacht ten laatste 45 dagen voor het begin van het verblijf. Voor alle reserveringen 45 dagen of minder voor aankomst betaalt u meteen het totaalbedrag.

Wat is inbegrepen in de prijs van de reservering ?

De huurprijs van elke accommodatie omvat verbruik van water, gas en elektriciteit, toegang tot de restaurants en zwembaden, het klaarmaken van de kamers (lakens, handdoeken) en de schoonmaak aan het eind van uw verblijf. Bedden zijn bij aankomst opgemaakt en handdoeken zijn aanwezig. Niet inbegrepen in de huurprijs: de toeristenbelasting en de reservering van extra activiteiten of diensten (fietsverhuur, behandelingen, maaltijden).

Zijn het avondmaal en het ontbijt inbegrepen in de prijs ?

De maaltijden en het ontbijt zijn niet inbegrepen in de prijs van uw reservering, tenzij u die optie uitdrukkelijk hebt gekozen bij uw reservering. Onze verschillende eetgelegenheden ontvangen u graag tijdens uw verblijf voor de door u gewenste formule: ontbijt, lunch, maaltijd geserveerd aan tafel of op uw kamer of keuze uit een kookmand om in uw accommodatie zelf iets klaar te maken.

Vanaf hoe laat kan ik de eerste dag in Your Nature aankomen ?

Wij verwelkomen u op de eerste dag van uw verblijf vanaf 13.00 uur. Zodra u bent ingecheckt, kunt u gebruikmaken van alle faciliteiten. De accommodaties zijn echter pas toegankelijk vanaf 17.00 uur op de dag van aankomst.

Wat moet ik doen als ik te laat arriveer ?

Als u pas na 20.00 uur aankomt, nodigen wij u uit om persoonlijk telefonisch contact op te nemen met de receptiemanager wiens contactgegevens u terugvindt op uw boekingsvoucher. U spreekt vervolgens met hem of haar af hoe u moet inchecken om uw toegangsarmbanden te ontvangen. Om de rust van onze gasten te verzekeren, is inchecken na 23.00 uur niet meer mogelijk.

Wat moet ik doen met mijn bagage bij aankomst en vertrek ?

Bij aankomst in de Resort wordt u verzocht met uw bagage naar de receptie te komen. Als u na het inchecken niet naar uw accommodatie wilt lopen, wordt er op regelmatige tijdstippen een pendeldienst met elektrische voertuigen georganiseerd om u en uw bagage in de buurt van uw accommodatie af te zetten.

Als u een golfwagentjes, een fiets, een elektrische fiets of een elektrische step heeft gereserveerd, staat deze bij aankomst voor u klaar in ons Bike Center, naast de receptie.

Al onze accommodaties zijn voorzien van een fietsenstalling en beschikken over een oplaadzone en een parking voor deze wagens nabij hun ingang.

Hoe ver ligt de parkeerplaats van de accommodaties ?

De maximale afstand tussen het receptiegebouw en de meest afgelegen accommodatie is ongeveer 3 kilometer.

Moet ik zelf alle babyspullen meenemen ?

Bij uw reservering kunt u vooraf babymateriaal reserveren (bed, bad, ligstoel, potje, kinderstoel). Dat kan ook bij uw check-in aan de receptie, maar dan bent u afhankelijk van de beschikbaarheid. 

Moet ik zelf lakens en badhanddoeken meenemen ?

Nee, uw accommodatie verwelkomt u met opgemaakte bedden en handdoeken, naargelang het aantal personen. Ook zeep, shampoo en een assortiment hygiëneproducten zijn aanwezig.

Moet ik zelf keukenspullen meenemen ?

Nee, de keuken van elke accommodatie is goed uitgerust en bevat het noodzakelijke keukengerei en producten om de recepten te bereiden van onze kookmanden voor maaltijden, lunch en ontbijt.

Hoe verplaats ik mij in Your Nature ?

De interne wegen van het Eco-Resort zijn niet toegankelijk voor motorvoertuigen. U kan wel een fiets, elektrische fiets, of golfwagentje huren bij uw reservatie of tijdens uw verblijf (afhankelijk van beschikbaarheid).
Al onze accommodaties zijn voorzien van een fietsenstalling en beschikken over een oplaadzone en een parking voor deze wagens nabij hun ingang.

Een beperkt aantal fietsen, elektrische fietsen en golfwagentjes kan vooraf worden gereserveerd. Als het maximumaantal per periode is bereikt, zal deze optie niet langer zichtbaar zijn op de site. Wij nodigen u uit om een andere verblijfsperiode te kiezen indien deze optie noodzakelijk is voor de kwaliteit van uw verblijf.

Mag ik roken in de accommodatie ?

Onze overdekte accommodatie en faciliteiten zijn niet-rokers. Aangezien het resort omgeven is door natuur, hebben wij op verschillende plaatsen in de buurt van de accommodatie en de collectieve gebouwen rookruimtes geïntegreerd.

Kan ik tijdens mijn verblijf het ecoresort verlaten en daarna weer terugkomen ?

Ja, bij het inchecken krijgt elke gast een armband die toegang geeft tot de gereserveerde accommodatie en tot alle collectieve gebouwen (zwembad, restaurants, winkel, enz.). U kunt dus op elk moment het ecoresort verlaten en weer terugkeren. De in- en uitgang is 24 uur per dag beschikbaar voor gasten via de receptie.

Kan ik in het ecoresort wifi gebruiken ?

Ja, Your Nature heeft een gratis en performant wifinetwerk, zowel in alle accommodaties als in de gemeenschappelijke ruimtes en langs de hoofdpaden. De connectiviteit kan wel minder zijn of zelfs afwezig zijn in de rest van het domein en de natuur.

Wordt Your Nature 's nachts bewaakt ?

Ja, Your Nature wordt dag en nacht bewaakt door bewakers en camera’s.

Heb ik toegang tot Your Nature zonder een overnachting te hebben geboekt ?

Nee, de toegang tot Your Nature is beperkt tot gasten en personeel.

Zo kunnen we onze gasten een rustig en goed georganiseerd verblijf en activiteiten garanderen. 

Biedt u aangepaste accommodatie aan voor mensen met beperkte mobiliteit ?

Ja, sommige van onze Leaf-woningen zijn toegankelijk voor mensen met beperkte mobiliteit (in verblijven met 2 slaapkamers). Dat is duidelijk aangegeven op onze website wanneer u dit type accommodatie selecteert. Deze accommodaties hebben een aangepaste toegang, keuken en badkamer.

 

Van de andere verblijven die niet specifiek zijn aangepast, zijn sommige beter geschikt voor mensen met een beperking of beperkte mobiliteit dan andere. In deze accommodaties en in de gemeenschappelijke ruimtes kan ondersteuning daarom nodig zijn. Wij nodigen mensen met beperkte mobiliteit uit om ons zo gedetailleerd mogelijk te informeren aan welke woonwensen hun accommodatie moet voldoen zodat we hen de meest geschikte accommodatie kunnen voorstellen.

Zijn huisdieren toegestaan in Your Nature ?

In specifieke accommodaties en in welbepaalde gevallen zijn huisdieren toegestaan. Voor meer details nodigen wij u uit om de paragraaf te lezen in onze Algemene Verkoopvoorwaarden die specifiek gaat over huisdieren.

Voor de veiligheid van onze dierenvrienden en om een goed samenleven met alle andere bewoners te garanderen, is de aanwezigheid van dieren in de volgende soorten accommodaties heel goed mogelijk:

The Lodge
The Leaf
The Leaf aangepaste accommodatie (PRM)
The Leaf – 3 slaapkamers

The Flower Residence

 

Deze optie moet worden bevestigd wanneer u online boekt of wanneer u ons callcenter belt.

Voorbeeld illustratie :

Als extra schoonmaak noodzakelijk is, wordt een supplement van 10 euro per dag/dier en per accommodatie gevraagd.

Hoe boek ik vrijetijdsactiviteiten ?

Enkele dagen voor de aanvang  van uw verblijf ontvangt u van ons per e-mail of sms een link naar een speciale applicatie, waarmee u uw activiteiten kunt reserveren (bijv. de huur van een padelbaan, deelname aan een kookatelier  of het huren van een fiets).

Indien  u sommige van onze activiteiten niet online kunt vinden of als ze u telefonisch niet worden aangeboden, komt dat omdat de organisatie van deze activiteiten bijvoorbeeld kan afhangen van de weersomstandigheden of  beschikbaarheid. U kunt dan tijdens uw verblijf deze activiteiten en diensten reserveren in het Your Nature Activity Centre.

Is er een wasserijservice beschikbaar ?

Nee, we bieden geen wasserijservice aan. Voor speciale wensen en informatie kunt u echter contact opnemen met onze afdeling Housekeeping.

Is de schoonmaak van de accommodatie aan het einde van mijn verblijf inbegrepen ?

Ja, de eindschoonmaak is inbegrepen in uw reservering. We verwachten wel dat onze gasten aan het einde van hun verblijf de afwas doen, de keuken en de koelkast schoonmaken, de afwas in de kasten zetten en het huisvuil op de aangegeven locatie deponeren.

 

Your Nature biedt u de mogelijkheid een schoonmaakpakket ‘Keuken en huishoudelijk afval’ te boeken bij de reservering van uw verblijf.

Hoe laat moet ik de accommodatie en het Eco-Resort verlaten op de dag van vertrek ?

Op de dag van uw vertrek moet u de accommodatie voor 10.00 uur verlaten zodat ze gepoetst kan worden voor volgende gasten. U kunt echter nog de hele dag verder genieten van alle faciliteiten op het domein.

Is er een pendeldienst beschikbaar ?

Om uw aankomst in ons Resort Your Nature te vergemakkelijken, hebben wij een transferservice opgezet die onze resort verbindt met de dichtstbijzijnde luchthavens en treinstations.

Deze dienst kan tegen betaling worden geboekt via het Call Centre of bij de receptie.