Online booking

Book a stay

Veelgestelde vragen en informatie over uw verblijf in Your Nature

 

Het welkomstuurtje, de voorziene uitrusting, hoe u bepaalde activiteiten kunt boeken…
Hieronder vatten we de belangrijkste informatie voor u samen
over uw verblijf in ons ecoresort Your Nature.

 

 

 

Hoe kan ik een verblijf boeken ?

Breed publiek: U kunt rechtstreeks reserveren via onze website of via ons callcenter. De persoon die verantwoordelijk is voor de reservering moet 18 jaar of ouder zijn en moet gedurende het gehele verblijf aanwezig zijn.

 

Groepen en bedrijven: Your Nature biedt voorkeurtarieven aan groepsklanten (bedrijven, verenigingen, ondernemingsraden) vanaf 20 betalende deelnemers. Reserveren voor groepen en bedrijven kan via ons callcenter, per telefoon of via e-mail.

Wanneer moet ik het saldo van mijn reservering betalen ?

Voor een reservering meer dan 45 dagen voor aankomst, wordt een voorschot van 30% van het totaalbedrag gevraagd. De betaling van het saldo wordt verwacht ten laatste 45 dagen voor het begin van het verblijf. Voor alle reserveringen 45 dagen of minder voor aankomst betaalt u meteen het totaalbedrag.

Wat is inbegrepen in de prijs van de reservering ?

De huurprijs van elke accommodatie omvat verbruik van water, gas en elektriciteit, toegang tot de restaurants en zwembaden, het klaarmaken van de kamers (lakens, handdoeken) en de schoonmaak aan het eind van uw verblijf. Bedden zijn bij aankomst opgemaakt en handdoeken zijn aanwezig. Niet inbegrepen in de huurprijs: de toeristenbelasting en de reservering van extra activiteiten of diensten (fietsverhuur, behandelingen, maaltijden).

Zijn het avondmaal en het ontbijt inbegrepen in de prijs ?

De maaltijden en het ontbijt zijn niet inbegrepen in de prijs van uw reservering, tenzij u die optie uitdrukkelijk hebt gekozen bij uw reservering. Onze verschillende eetgelegenheden ontvangen u graag tijdens uw verblijf voor de door u gewenste formule: ontbijt, lunch, maaltijd geserveerd aan tafel of op uw kamer of keuze uit een kookmand om in uw accommodatie zelf iets klaar te maken.

Vanaf hoe laat kan ik de eerste dag in Your Nature aankomen ?

Wij verwelkomen u op de eerste dag van uw verblijf vanaf 13.00 uur. Zodra u bent ingecheckt, kunt u gebruikmaken van alle faciliteiten. De accommodaties zijn echter pas toegankelijk vanaf 16.00 uur op de dag van aankomst.

Wat moet ik doen als ik te laat arriveer ?

Als u pas na 20.00 uur aankomt, nodigen wij u uit om persoonlijk telefonisch contact op te nemen met de receptiemanager wiens contactgegevens u terugvindt op uw boekingsvoucher. U spreekt vervolgens met hem of haar af hoe u moet inchecken om uw toegangsarmbanden te ontvangen. Om de rust van onze gasten te verzekeren, is inchecken na 23.00 uur niet meer mogelijk.

Wat moet ik doen met mijn bagage bij aankomst en vertrek ?

Bij aankomst in de Resort wordt u verzocht met uw bagage naar de receptie te komen. Als u na het inchecken niet naar uw accommodatie wilt lopen, wordt er op regelmatige tijdstippen een pendeldienst met elektrische voertuigen georganiseerd om u en uw bagage in de buurt van uw accommodatie af te zetten.

Als u een fiets, een elektrische fiets of een elektrische scooter heeft gereserveerd, staat deze bij aankomst voor u klaar in ons Bike Center, naast de receptie.

Als u verblijft in The Flower Residence, The Lake House, The Lake House – 3 slaapkamers of in een van de aangepaste accommodaties van The Leaf, kunt u tijdens uw verblijf een elektrische kar huren. Deze ligt, tegen betaling, voor u klaar aan de deur van uw accommodatie bij aankomst. Al deze accommodaties hebben een oplaadpunt.

(*) Al onze accommodaties zijn voorzien van ruimte om uw fietsen te stallen en vast te zetten.

Hoe ver ligt de parkeerplaats van de accommodaties ?

De maximale afstand tussen het receptiegebouw en de meest afgelegen accommodatie is ongeveer 3 kilometer.

Moet ik zelf alle babyspullen meenemen ?

Bij uw reservering kunt u vooraf babymateriaal reserveren (bed, bad, ligstoel, potje, kinderstoel). Dat kan ook bij uw check-in aan de receptie, maar dan bent u afhankelijk van de beschikbaarheid. 

Moet ik zelf lakens en badhanddoeken meenemen ?

Nee, uw accommodatie verwelkomt u met opgemaakte bedden en handdoeken, naargelang het aantal personen. Ook zeep, shampoo en een assortiment hygiëneproducten zijn aanwezig.

Moet ik zelf keukenspullen meenemen ?

Nee, de keuken van elke accommodatie is goed uitgerust en bevat het noodzakelijke keukengerei en producten om de recepten te bereiden van onze kookmanden voor maaltijden, lunch en ontbijt.

Hoe verplaats ik mij in Your Nature ?

De interne wegen van het Resort zijn niet toegankelijk voor gemotoriseerde voertuigen. Daarom is het mogelijk om fietsen, scooters en elektrische fietsen te huren wanneer u boekt of tijdens uw verblijf

Al onze accommodaties zijn voorzien van ruimte om uw fietsen te stallen en vast te zetten.

Alleen in sommige accommodaties, (The Lake House, The Flower Residence, The Lake House 3 Rooms en The Leaf Adapted Accommodations), is het ook mogelijk om een klein elektrisch voertuig (golfcar) te huren tijdens uw gehele verblijf (*). Alle vier de typen accommodatie hebben een oplaadpunt bij de ingang en een eigen parkeerplaats.

(*) afhankelijk van beschikbaarheid

Mag ik roken in de accommodatie ?

Onze overdekte accommodatie en faciliteiten zijn niet-rokers. Aangezien het resort omgeven is door natuur, hebben wij op verschillende plaatsen in de buurt van de accommodatie en de collectieve gebouwen rookruimtes geïntegreerd.

Kan ik tijdens mijn verblijf het ecoresort verlaten en daarna weer terugkomen ?

Ja, bij het inchecken krijgt elke gast een armband die toegang geeft tot de gereserveerde accommodatie en tot alle collectieve gebouwen (zwembad, restaurants, winkel, enz.). U kunt dus op elk moment het ecoresort verlaten en weer terugkeren. De in- en uitgang is 24 uur per dag beschikbaar voor gasten via de receptie.

Kan ik in het ecoresort wifi gebruiken ?

Ja, Your Nature heeft een gratis en performant wifinetwerk, zowel in alle accommodaties als in de gemeenschappelijke ruimtes en langs de hoofdpaden. De connectiviteit kan wel minder zijn of zelfs afwezig zijn in de rest van het domein en de natuur.

Wordt Your Nature 's nachts bewaakt ?

Ja, Your Nature wordt dag en nacht bewaakt door bewakers en camera’s.

Heb ik toegang tot Your Nature zonder een overnachting te hebben geboekt ?

Nee, de toegang tot Your Nature is beperkt tot gasten en personeel.

Zo kunnen we onze gasten een rustig en goed georganiseerd verblijf en activiteiten garanderen. 

Biedt u aangepaste accommodatie aan voor mensen met beperkte mobiliteit ?

Ja, sommige van onze Leaf-woningen zijn toegankelijk voor mensen met beperkte mobiliteit (in verblijven met 2 en 3 slaapkamers). Dat is duidelijk aangegeven op onze website wanneer u dit type accommodatie selecteert. Deze accommodaties hebben een aangepaste toegang, keuken en badkamer.

 

Van de andere verblijven die niet specifiek zijn aangepast, zijn sommige beter geschikt voor mensen met een beperking of beperkte mobiliteit dan andere. In deze accommodaties en in de gemeenschappelijke ruimtes kan ondersteuning daarom nodig zijn. Wij nodigen mensen met beperkte mobiliteit uit om ons zo gedetailleerd mogelijk te informeren aan welke woonwensen hun accommodatie moet voldoen zodat we hen de meest geschikte accommodatie kunnen voorstellen.

Zijn huisdieren toegestaan in Your Nature ?

In specifieke accommodaties en in welbepaalde gevallen zijn huisdieren toegestaan. Voor meer details nodigen wij u uit om de paragraaf te lezen in onze Algemene Verkoopvoorwaarden die specifiek gaat over huisdieren.

Als extra schoonmaak noodzakelijk is, wordt een supplement van 10 euro per dag en per accommodatie gevraagd.

Hoe boek ik vrijetijdsactiviteiten ?

Bij uw reservering op de website of telefonisch kunt u al bepaalde activiteiten en diensten aan uw reservering toevoegen zoals fietsverhuur.

Als u bepaalde activiteiten en diensten niet online vindt of ze worden u niet telefonisch aangeboden, betekent dat dat de organisatie ervan bijvoorbeeld afhangt van het weer of de beschikbaarheid. U kunt ze in dat geval tijdens uw verblijf boeken in het Your Nature Activity Centre.

Is er een wasserijservice beschikbaar ?

Nee, we bieden geen wasserijservice aan. Voor speciale wensen en informatie kunt u echter contact opnemen met onze afdeling Housekeeping.

Is de schoonmaak van de accommodatie aan het einde van mijn verblijf inbegrepen ?

Ja, de eindschoonmaak is inbegrepen in uw reservering. We verwachten wel dat onze gasten aan het einde van hun verblijf de afwas doen, de keuken en de koelkast schoonmaken, de afwas in de kasten zetten en het huisvuil op de aangegeven locatie deponeren.

 

Your Nature biedt u de mogelijkheid een schoonmaakpakket ‘Keuken en huishoudelijk afval’ te boeken bij de reservering van uw verblijf. In sommige arrangementen is dat al inbegrepen.

Hoe laat moet ik de accommodatie en het ecoresort verlaten op de dag van vertrek ?

Op de dag van uw vertrek moet u de accommodatie voor 10.00 uur verlaten zodat ze gepoetst kan worden voor volgende gasten. U kunt echter nog de hele dag verder genieten van alle faciliteiten op het domein.

Is er een pendeldienst beschikbaar ?

Your Nature kan voor haar gasten een pendeldienst regelen, op aanvraag, tussen het Resort en de nabijgelegen treinstations en luchthavens.

Deze pendeldienst is elke dag beschikbaar

Als u uw reisroute doorgeeft aan onze receptie, zullen wij u informeren over de kosten van deze service en uw pendeldienst reserveren (voorafgaande reservering vereist).